סל התרופות 27.07.2020

רשימת התרופות והטכנולוגיות המועמדות לסל 2021

משרד הבריאות פרסם את רשימת 426 הטכנולוגיות ו-606 התרופות המועמדות להכללה בסל שירותי הבריאות לשנה הקרובה

תעשיית התרופות (אילוסטרציה)
סל התרופות (אילוסטרציה)

משרד הבריאות פרסם את רשימת התרופות החדשות והמזון הרפואי וכן טכנולוגיות שאינן תרופות ובדיקות סקר גנטיות שסומנו כמועמדות להכללה בסל שירותי הבריאות לשנת 2021. עם זאת, כרגע לא ידוע תקציב ועדת סל התרופות ומי יעמוד בראשה.

בשתי רשימות - אחת של טכנולוגיות וסקרים גנטיים והאחרת של תרופות ומזון רפואי - מופיעות 426 טכנולוגיות ו-606 תרופות. בין השאר מוצעים להכללה בהרחבת הסל סקר ילודים לגילוי סיסטיק פיברוזיס, טיפול אולטרסאונד מונה MRI לפרקינסון, טכנולוגיה חדישה Flash לניטור סוכרת מסוג 2, שדרוג והחלפת מעבדי שתל שמיעה, השתלת מסתם אאורטלי בגישה לפרסקופית (מלעורית), שיקום ריאות לחולי COPD בסדנאות ואבחנות גנטיות טרום לידתיות של מחלות שונות.

בין התרופות שהוגשו כמועמדות: תרופה לטיפול בדלקת ברירית הפה עקב טיפול כימותרפי עבור חולי סרטן ראש-צוואר, תכשיר נגד הקאות ובחילות לאחר טיפולי כימותרפיה, תרופה חדשה לטיפול בזיהום CDI הגורם לשלשול אצל חולי סרטן ותרופה חדשה לחולי סוכרת 2 שאינם מאוזנים באמצעות מטפורמין.

רשימת התרופות ומזון רפואי שהוגשו לעדכון הסל 2021 

טכנולוגיות שאינן תרופות שהוגשו לעדכון הסל 2021 

נושאים קשורים:  סל התרופות,  חדשות,  מחקרים,  ועדת סל התרופות
מאמרים נוספים שיעניינו אותך
תגובות
 
האחריות הבלעדית לתוכנן של תגובות שיפורסמו על ידי משתמשי האתר, תחול על המפרסם ועליו בלבד. על המגיבים להימנע מלכלול בתגובות תוכן פוגעני או כל תוכן אחר, שיש בו משום פגיעה או הפרת זכויות של גורם כלשהו